szerda, augusztus 26, 2020

2020.08.26

Ahogyan ma szeretem magam

Ki tudja, talán igaz a mondás, hogy minden kis apróság jel lehet az életünk számára. Egy-egy apró kis szösszenet, egy fél mondat, amit épp, hogy csak fél füllel kapunk el. 

Aztán valaki megismétli, talán éppen te saját magadnak és elkezdesz rajta gondolkozni, és arra juttat, hogy igazából miért ne, miért ne próbáljam meg. És most nem a hatalmas, mindent elsöprő ötletekre gondolok, mert szerintem a hirtelen jövő, hatalmas ötletek nem léteznek, vagy, ha mégis, nagyon ritka, olyannyira, hogy teljesen feleslegesen várni rájuk. A hatalmas, mindent elsöprő ötleteknek alapja van. Nagyon szilárd, hosszú idő alatt kiépített alapja, amit az apró dolgok építettek fel. 

Ma talán csak egy gondolat, csak egy kicsinység a többi mellé, de el fog jönni az a nap, amikor ez a sok kis ötlet adni fog egy hatalmasat, lesz egy, ami elhozza a tökéleteset. Ezért fontos figyelni az apró dolgokra, mert nem tudhatjuk, lehet, hogy egy először bugyutának tűnő dolog közben megismersz valakit, akinek a személyisége befolyásol majd, elgondolkozol miatta az életed egy részén. És abból a gondolatból egy újabb és egy újabb születik majd, és én nagyon szeretem ezt, nagyon szeretem azt, ahogyan az agyunk képes működni, ahogyan képesek lehetünk a megérzéseinket és az agyunkat egészen egy hullámhosszra hangolni és így pozitív irányba sodorni egy picit az életünket. Nem hiszek a nagy változásokban, nem hiszek a hirtelen és mindent eldöntő pillanatokban, az apró kis dolgokra tudok csak koncentrálni, magamra, a megérzéseimre.