péntek, július 01, 2022

mindig

gyerekként nem sok miről volt fogalmam ebben az életben,
de egy dolgot mindig is egészen jól tudtam
mégpedig, hogy írni szeretnék
hogy ezaz egyetlen dolog, ami igazán boldoggá tesz
amikor elmerülhetek a gondolataimban, leírhatom
történeteket kreálhatok
majd aztán valahogyan ez lett az a dolog,
amit úgy igazán,
nem tettem soha 

soha nem lettem író 
lettem blogger, írtam novellát, jelentem meg antalógiában
de soha nem lettem író

azt mondják pedig, gyerekként tudjuk, hogy mit akarunk,
egy gyereknek mindig igaza van 
ebben egyetértünk, mármint abban, hogy egy gyerek nem hazudik 
mert egy gyerek még képes megélni és őszintén kifejezni azokat az érzéseket
amelyekre mi már nem leszünk képesek soha 

gyerekként még elhiszed, hogy van értelme vitatkozni
hogy az igazság mindig győz
és a szeretet mindenre képes
felnőttként viszont 
elvársz dolgokat
miért nem tudja
miért nem egyértelmű
miért kell újra elmondanom 
felnőttként elfelejtünk szeretni és 
megtanulunk elvárni dolgokat
majd csodálkozunk csalódottságunkon

talán ezért nem lettem író
a csalódottságom miatt
mert még mindig hiszem, hogy az igazság mindig győz
és a szeretet mindenre képes